مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:052022-01-01ورزشي

با کنسول ایکس باکس سری ایکس بیشتر آشنا شوید


مایکروسافت در نسل گذشته کنسول های بازی قافیه را به سونی و کنسول قدرتمند پلی استیشن 4 باخت، اما این بار قصد دارد با ایکس باکس سری ایکس جان دوباره ای گرفته و به روزهای طلایی ایکس باکس 360 برگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام دیجی رو، ایکس باکس سری ایکس را از لحاظ سخت افزاری می توان قدرتمندترین کنسول فعلی دنیا دانست اما قدرت سخت افزاری به تنهایی نمی تواند ضامن پیروزی یک کنسول بازی باشد و این بازی ها هستند که در نهایت برنده را مشخص می کنند.

از این حیث نیز تا به اینجای کار بازی های نسبتاً خوبی برای ایکس باکس سری ایکس عرضه شده اند و این امیدواری در دل هواداران به وجود آمده که در نسل نهم بتوانند حداقل پا به پای سونی و کنسول محبوبش پیش بروند.

البته، در ایجا تنها قصد داریم به مشخصات خود کنسول بپردازیم و برای مشاهده لیست دیجی رو مراجعه کنید.

بدون اغراق باید گفت ایکس باکس سری ایکس بهترین کنسول مایکروسافت تا به امروز بوده و تجربه بسیار بهتری را در اجرای بازی ها (چه قدیمی و چه جدید) ارائه می کند.

اکنون بعد از گذشت یک سال بر تعداد بازی های خوب و باکیفیت این کنسول نیز افزوده شده و در کنار آن ها مایکروسافت برخی از عناوین محبوب و پرطرفدار ایکس باکس وان را هم با جلوه های بصری بهتر برای اجرا در ایکس باکس سری ایکس آماده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کنسول ایکس باکس سری ایکس بیشتر آشنا شوید

با کنسول ایکس باکس سری ایکس بیشتر آشنا شوید