مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 06:102022-01-01ورزشي

تیم های پیکان و هوادار خواستار بازی در ورزشگاه انقلاب کرج هستند


درسال جاری هیات فوتبال استان البرز موفقیت های خوبی بدست آورد اما هیچ انعکاسی نه از سوی رسانه ها و نه از سوی مسئولین استان صورت نگرفت .

- ایسنا/البرز رییس هیات فوتبال استان البرز گفت: درسال جاری هیات فوتبال استان البرز موفقیت های خوبی بدست آورد اما هیچ انعکاسی نه از سوی رسانه ها و نه از سوی مسئولین استان صورت نگرفت .

منصور بیک وردی در گفت و گو با ایسنا گفت: در سال جاری اتفاقات بسیار خوبی در فوتبال استان البرز رخ داد اما متاسفانه انعکاس خوبی در سطح استان انجام نشد .

رییس هیات فوتبال استان البرز افزود: در رده بانوان دو تیم بوتا پارس ایرانیان و وحدت فردیس تواتسند با پیروزی مقابل رقبای خود به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کنند، همچنین، در رده آقایان نیز تیم شهدای رزکان کرج توانست با اقتدار از دسته سه به دسته دو کشور راه پیدا کند .

بیک وردی اظهار کرد: در حال بیش از 280 باشگاه در سطح استان البرز تحت عنوان مدارس فوتبال مشغول آموزش در رده های نونهال، نوجوانان و جوانان هستند .

این مسئول بیان کرد: با توجه به نزدیکی استان البرز به پایتخت و پتانسل خوبی که در زمینه فوتبال در این استان وجود دارد، در حال حاضر تیم هوادار و تیم پیکان تهران و چندیدن تیم لیگ یکی خواستار بازی در مجموعه انقلاب کرج هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های پیکان و هوادار خواستار بازی در ورزشگاه انقلاب کرج هستند

تیم های پیکان و هوادار خواستار بازی در ورزشگاه انقلاب کرج هستند