مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 05:402022-01-01ورزشي

پیش بینی چهار مکان اسکان اضطراری برای سیل زدگان در چابهار


معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار گفت: چهار مکان شامل کمب، مراد آباد، زیباشهر و سالن های ورزشی سپاه و ورزش و جوانان در مرکزشهر برای اسکان اضطراری سیل زدگان در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار گفت: چهار مکان شامل کمب، مراد آباد، زیباشهر و سالن های ورزشی سپاه و ورزش و جوانان در مرکزشهر برای اسکان اضطراری سیل زدگان در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- و به نقل فرمانداری، کورش محمدی افزود: دستگاه های اجرایی به همراه نیروی های امدادی و تجهیزات و ماشین آلات همچنان در حال آماده باش و خدمات رسانی به مردم هستند.

وی بیان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان چابهار مرتب از مکانهای آسیب دیده از سیل و اسکان خسارت دیدگان ناشی از سیل بازدید و اوضاع را تحت کنترل دارند تا کمترین مشکلات و نارضایتی را داشته و رضایتمندی مردم را جلب کنیم.

وی از فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی، شهرداری و امداد رسانی، بازدید و ارزیابی منازل آسیب دیده از بارندگی و توزیع اقلام امدادی بین خانواده های متاثر از بارندگی توسط جمعیت هلال احمر در روستای کمب قدردانی و خاطرنشان کرد: حاشیه نشینان چابهار به دلیل زندگی در کپرها نیاز شدید به خدمات رسانی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی چهار مکان اسکان اضطراری برای سیل زدگان در چابهار

پیش بینی چهار مکان اسکان اضطراری برای سیل زدگان در چابهار