مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 19:252021-12-31اقتصادي

طرح توسعه پتروشیمی خراسان در دستور کار قرار گیرد


خواسته مردم خراسان شمالی به ویژه نخبگان استان اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان و سایر طرح ها توسط شرکت شستا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی در دیدار با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اظهار کرد: با توجه به مسئله کم آبی و با هدف مدیریت منابع آب استان موضوع انتقال آب از تصفیه خانه بجنورد به پتروشیمی خراسان باید در دستور کار باشد.

وی با تاکید بر تسریع در روند اجرای طرح توسعه ای پتروشیمی خراسان، افزود: ایجاد صنایع بزرگ در استان و اجرای طرح های توسعه ای این صنایع مربوط به دوران قبل از تاسیس استان است و بعد از آن کار چندانی انجام نشده است.

 استاندار خراسان شمالی گفت: خواسته مردم خراسان شمالی به ویژه نخبگان استان اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان و سایر طرح ها از جمله تولید سولفات آلومینیوم مورد نیاز کشاورزان است چرا که موجب حل مسئله بیکاری در استان خواهد شد.

حسین نژاد با انتقاد از اینکه پتروشیمی خراسان تنها یک میلیارد و صد میلیون تومان در راستای انجام مسئولیت اجتماعی در استان هزینه کرده است، افزود: سود خالص این صنعت سالانه حدود 3500 میلیارد تومان است و با توجه به استفاده این صنعت از منابع مختلف استان به ویژه آب بخشی از این باید در راستای توسعه استان هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه پتروشیمی خراسان در دستور کار قرار گیرد

طرح توسعه پتروشیمی خراسان در دستور کار قرار گیرد