مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 19:302021-12-30ورزشي

توییت عجیب و دوپهلوی کارلسن درباره فیروزجا و واکنش منفی مخاطبان!+ عکس


قهرمان نروژی شطرنج جهان پس از تاثیرغیرمستقیم در گرفتن عنوان قهرمانی از فیروزجا در رقابت های بلیتس قهرمانی جهانی توییتی مشکوک منتشر کرد.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ علیرضا فیروزجا در رقابت های بلیتس جهان در حالی به مقام سومی رسید که تا آخرین لحظات به همراه دودا بیشترین امتیاز ممکن را داشت و خودش را برای بازی پلی آف آماده می کرد، که ناگهان کارلسن بازی برنده را به لاگراو فرانسوی باخت تا او هم 14 امتیازی شود.

در این شرایط با توجه به پوئن شکنی بدتر فیروزجا به مقام سومی رسید و لاگراو و دودا دیدار پلی اف را برگزار کردند که شطرنج باز فرانسوی قهرمان شد.

پس از این اتفاق کارلسن که با باخت خود باعث کنار رفتن فیروزجا از بازی پلی آف شده بود در توییتی نوشت: شرایط خوبی نداشتم و از کیفیت لازم دور بودم.

با این حال فکر می کنم برای جامعه شطرنج و عموم مردم نتیجه خوبی رقم خورد چرا که مطمئنم هیچ کس دوست نداشت فیروزجا در پلی آف بازی کند! این توییت کارلسن با واکنش های منفی فراوانی روبرو شد و عموما از قهرمان جهان بابت چنین اظهارنظری انتقاد کردند.

آن هم در شرایطی که خود کارلسن چندی پیش عنوان کرده بود که علاقمند است مسابقه بعدی قهرمانی جهان (در فرمت کلاسیک) بین او و فیروزجا برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییت عجیب و دوپهلوی کارلسن درباره فیروزجا و واکنش منفی مخاطبان!+ عکس

توییت عجیب و دوپهلوی کارلسن درباره فیروزجا و واکنش منفی مخاطبان!+ عکس