مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 15:102021-12-30سياسي

معیشت کارگران تامین شود/ لزوم رتبه بندی معلمان


نخبگان و اقشار مختلف مردم قم در جریان دیدار با رییس جمهور مسائلی نظیر معیشت کارگران، رتبه بندی معلمان و همچنین لزوم توجه به اطراف مسجد جمکران را مورد تاکید قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید ابراهیم رییسی در جریان سفر خود و هیئت همراه به استان قم در روز پنجشنبه به مدرسه علمیه امام کاظم (ع) رفت و با نخبگان، علما، خانواده های شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم به گفتگو پرداخت.

در ابتدا حجت الاسلام سید علیرضا تکیه ای که سمت رییس هماهنگی ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رییسی را داشت ضمن خوشامد گویی به دولت سیزدهم به گسترش زیرساخت های حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: دولت نیز باید همانند مردم سهم امامش را بپردازد.

وی همچنین با بیان اینکه اطراف مسجد مقدس جمکران می تواند به قطب دوم حوزه علمیه تبدیل شود، افزود: قم با وجود علما و فضلا فرا استانی و دارالمومنین است.

تکیه ای با بیان اینکه رویکرد دولت کنونی مبارزه با فساد است ادامه داد: با افزایش مراسم های مذهبی مانند عاشورا می توان به جامعه اسلامی آرامش ببخشید.

احمد دل آذر معلم بازنشسته به نمایندگی از معلمان و فعالان اجتماعی ضمن خوشامد گویی به رییس جمهور و تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به نقش مهم معلم در جامعه به بیان برخی از مشکلات معلمان از جمله درخواست اجرای رتبه بندی معلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت کارگران تامین شود/ لزوم رتبه بندی معلمان

معیشت کارگران تامین شود/ لزوم رتبه بندی معلمان