مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 14:352021-12-30سياسي

هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم و نظام است


استاندار چهارمحال وبختیاری هدف دشمن را ایجاد شکاف بین مردم و نظام دانست وگفت:دولت مردمی با تبعیت از ولی امر مسلمین،بررسی مشکلات مردمی به صورت میدانی را در دستور کار خود قرار داده است.

- ، غلامعلی حیدری عصر پنجشنبه در مراسم 9 دی شهرستان کیار با بیان اینکه انقلاب با پشتیبانی مردم شکل گرفت است، اظهار کرد: دشمن از گذشته تا کنون با روش های مختلف همچون تحریم، ایجاد تشنج، کودتا و جنگ به دنبال نابودی انقلاب بوده است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره)، عنوان کرد: مردم ما مظلوم اما مقتدر هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به تحریم های دارویی و غذایی اشاره کرد و ادامه داد: با بصیرت و هوشیاری مردم توطئه های دشمن یکی پس از دیگری خنثی شده است.

حیدری با بیان اینکه در سال 88 برخی دشمنان داخلی و خارجی اقدام به توطئه کردند تا انقلاب را خدشه دار کنند، تصریح کرد: 9 دی مردم با بصیرت به میدان آمدند و نقشه های دشمن را نقشه بر آب کردند.

وی به انتخابات اشاره کرد و افزود: در انتخابات هم مردم علی رغم عملیات روانی دشمن با حضور با بصیرت و انتخاب درست حماسه آفریدند و آرامش را در جامعه حاکم کردند.

با روشنگری توطئه های دشمن باید رفع شود استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال خدمت به مردم است، مطرح کرد: با استفاده از توانمندی داخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم و نظام است

هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم و نظام است