مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 12:352021-12-30ورزشي

تجهیز 20 خانه ورزش روستایی استان اردبیل به مناسبت دهه بصیرت


مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: به مناسبت دهه بصیرت بیش از 20 خانه ورزش روستایی در استان اردبیل به وسایل و امکانات ورزشی تجهیز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد انوشیروانی بعدازظهر امروز در مراسم تجهیز خانه های ورزش روستایی استان اردبیل اظهار کرد: به مناسبت دهه بصیرت بیش از 20 خانه ورزش روستایی در استان اردبیل به وسایل ورزشی تجهیز شدند و تاکنون بیش از 100 روستا در سطح استان اردبیل به امکانات ورزشی مجهز شده اند که تلاش در جهت استفاده مناسب از این تجهیزات و شناسایی پتانسیل های ورزشی در روستاها تاکید کرد.

وی با اشاره به تلاش برای تخصیص تجهیزات و توزیع امکانات با نگاه عدالت محور، افزود: تأمین تجهیزات خانه های ورزش روستایی حداقل ترین درخواست مردم و اهالی روستاهای استان است و ما موظف به تامین این تجهیزات هستیم و تا پایان سال نیز تلاش می کنیم روستاهای دیگری نیز در این طرح قرار گرفته و به امکانات ورزشی تجهیز شوند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل بیان کرد: از دهیاران روستاهای استان تقاضا می کنیم که این تجهیزات در روستاها استفاده شود و برنامه های متنوع ورزشی با همکاری هیأت ها برای ایجاد علاقه و انگیزه در بین جوانان مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 20 خانه ورزش روستایی استان اردبیل به مناسبت دهه بصیرت

تجهیز 20 خانه ورزش روستایی استان اردبیل به مناسبت دهه بصیرت