مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:152021-12-30سياسي

بعد از اربعین حسینی شاهد هیچ طغیان کرونایی در کشور نبودیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: مدافعان سلامت، ورود و خروج زائران اربعین را به خوبی مدیریت کردند و بعد از آن شاهد هیچ طغیان کرونایی در کشور نبودیم.

- ، شکرالله سلمان زاده پیش از ظهر امروز در سی و پنجمین همایش رؤسای اورژانس کشور اظهار کرد: این فضا حال و هوای راهیان نور و دفاع مقدس را متبلور می سازد.

وی ضمن خیرمقدم به سردار ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور اضافه کرد: امیدوار هستم که حضور او در این جلسه شروع کننده دوباره حرکت خیل عاشقان راهیان نور باشد و شاهد حضور دلدادگان طریقت نور بعد از دو سال در منطقه باشیم.

با اشاره به اینکه مایه مباهات ما است که نقش کوچکی را در حفظ سلامت راهیان نور داریم، افزود: در راهپیمایی بزرگ اربعین اباعبدالله نیز با وجود آنکه آمادگی حضور میلیونی عاشقان زائر سید و سالار شهیدان را نداشتیم اما در 48 ساعت شرایطی مهیا شد که زوار به دیار عشق بروند و غربالگری زائران در مسیر برگشت نیز به خوبی انجام شد و شاهد هیچ گونه طغیان کرونایی در کشور بعد از آن نبودیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: بدون تردید این مهم ماحصل تلاش عزیزان ما در اورژانس خوزستان، در مرزهای شلمچه و چذابه و همچنین استان ایلام بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از اربعین حسینی شاهد هیچ طغیان کرونایی در کشور نبودیم

بعد از اربعین حسینی شاهد هیچ طغیان کرونایی در کشور نبودیم