مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:352021-12-30سياسي

ضرغامی در قم: پروژه فراملی مونوریل نباید اینگونه رها شود


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز پنجشنبه از پروژه نیمه تمام مونوریل قم دیدن کرد و گفت: این پروژه از سرمایه های ملی و حتی فراملی است و نباید اینگونه رها شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، همزمان با سفر رییس جمهور به قم و هیات همراه، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پروژه نیمه تمام مونوریل قم بازدید و در جریان روند این طرح قرار گرفت.

وی در این بازدید پروژه منوریل قم را از پروژه های مهم دانست که سال ها متوقف شده است.

ضرغامی  با بیان اینکه تعیین و تکلیف این پروژه برای دولت بسیار مهم است ادامه داد: این پروژه از سرمایه های ملی و حتی فرا ملی است و نباید اینگونه رها شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با توجه به اینکه تمام زیرساخت های این پروژه اماده است افزود: متوقف شدن چنین پروژه هایی برای کشور خوب نیست و یکی از بحث های جدی ما در سفر به قم جمع بندی نسبت به منوریل و روشن شدن این پروژه است.

اجرای طرح مونوریل قم از سال 1389 در بستر رودخانه قمرود شهر قم آغاز شد که مرحله نخست این طرح از پارک سوار شمالی تا مصلای قدس است.

درطول مسیر 6.

8 کیلومتری مرحله نخست طرح مونوریل قم، هشت ایستگاه از جمله ایستگاه پایانه، فرهنگیان، امام موسی صدر، پل رضوی، پل شهید رجایی، شهید مطهری، مطهر و مصلا در نظر گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی در قم: پروژه فراملی مونوریل نباید اینگونه رها شود

ضرغامی در قم: پروژه فراملی مونوریل نباید اینگونه رها شود