مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 17:252021-12-29اقتصادي

افزایش بودجه شهرداری مهریز/نرخ اتوبوس های یزد ـ مهریز افزایش نمی یابد


شهردار مهریز از افزایش 50 میلیارد تومانی درآمدهای شهرداری باغ شهر تاریخی مهریز خبر داد.

- ، علیرضا عرشیان، عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بودجه امسال شهرداری مهریز، بیش از 26 میلیارد تومان بوده که اکنون به 50 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه مردم مهریز مطالبات به حقی در زمینه خدمات عمومی شهری دارند، افزود: مبلغ 76 میلیارد بودجه شهرداری جوابگوی همه خواسته جمعیت 55 هزار نفری و پراکندگی باغ شهر تاریخی مهریز نیست.

عرشیان در مورد ورودی شهرستان مهریز عنوان کرد: ورودی مهریز نیاز به بودجه 4 میلیارد تومانی دارد که با اختصاص بیش از 700 میلیون تومان ویژه این طرح تا پایان سال قسمتی از این طرح به اتمام می رسد.

وی تأکید کرد: زیباسازی شهر و فضای سبز مناسب، حق شهروندان مهریزی است بر همین اساس چند پارک مهریز با نظر طراحان و کارشناسان، بازبینی شده و در صورت نیاز به اصلاح و توسعه اقدام لازم انجام می شود و در ایام نوروز خدمات متفاوتی را به مسافران و همشهریان ارائه خواهد داد.

عرشیان ادامه داد: آزادسازی پلاک های خیابان شهید منتظری در اولویت طرح های عمرانی است که بخش عمده آن به پایان رسیده و امیدواریم با همکاری همشهریان برای تکمیل این طرح اقدامات لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بودجه شهرداری مهریز/نرخ اتوبوس های یزد ـ مهریز افزایش نمی یابد

افزایش بودجه شهرداری مهریز/نرخ اتوبوس های یزد ـ مهریز افزایش نمی یابد