مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 16:252021-12-29اقتصادي

رکورد بی سابقه 108 میلیون دلار صادرات در 9 ماه شرکت پتروشیمی خراسان


بیش از 25 سال از اولین استارت واحدهای اوره و آمونیاک پتروشیمی خراسان می گذرد و همچنان با طی فراز و نشیب های فراوان بر قله های رفیع صنعت، تکنولوژی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، 14 تیر 1375 بود که واحدهای اوره و آمونیاک پتروشیمی خراسان با حضور رییس جمهور وقت به بهره برداری رسید.

بیش از 25 سال از اولین استارت آن می گذرد و همچنان با طی فراز و نشیب های فراوان بر قله های رفیع صنعت، تکنولوژی، ارز آوری و اشتغال پایدار استان می درخشد.

  پتروشیمی خراسان بزرگترین بنگاه اقتصادی شمال شرق کشور به دست مدیران توانمند، کارکنان متعهد و زحمتکش در سه دهه اخیر توانسته است با استمرار تولید به مهمترین بخش از ماموریت و مسئولیت اجتماعی خود بپردازد و برای بیش از 1200 نفر اشتغال پایدار مستقیم و بیش از 3000 نفر اشتغال غیر مستقیم در استان خراسان شمالی را رقم بزند و منشا خیر و برکات فراوانی باشد.

این شرکت دستکم سالانه رقمی حدود 1200 میلیارد ریال در از منابع مالی خود را در قالب مالیات، بیمه، هزینه حمل محصولات، حقوق و دستمزد، خرید مایحتاج روزمره، اقدامات مسئولیت اجتماعی و .

به استان تزریق می کند.

گردش مالی پول های این شرکت به کل در حساب بانک های استان بوده حدود 10 هزار میلیارد تومان است که به نوبه خود اثرگذاری فراوانی در بسط اقتصاد استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد بی سابقه 108 میلیون دلار صادرات در 9 ماه شرکت پتروشیمی خراسان

رکورد بی سابقه 108 میلیون دلار صادرات در 9 ماه شرکت پتروشیمی خراسان