مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 14:552021-12-29اقتصادي

کنترل رعایت موارد بهداشتی در اصناف با روش خود اظهاری


با پیگیری های اتاق اصناف ایران، هزینه ای که از سوی وزارت بهداشت به واحدهای صنفی فعال در زمینه اقلام خوراکی و آشامیدنی تحمیل شده بود برداشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سعید ممبینی گفت: به عنوان بزرگترین مجوز دهنده کسب و کار در کشور از نظر تعداد و تنوع موضوع فعالیت، اتاق اصناف ایران یکی از 9 عضو اصلی هیات مقررات زدایی و تسهیل مجوزهای کسب و کار است و از این رو موارد مرتبط با اصناف را احصاء و در صورت لزوم در این هیات مطرح می کند.

رییس اتاق اصناف بیان داشت: در جلسه اخیر هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار که روز 6 دی 1400 برگزار شد، به اجرای غیرصحیح ماده 13 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی پرداختیم.

وی تصریح کرد: به موجب این قانون برخی از صنوف (قنادان، نانوایان، رستوران ها ، بنکداران غذایی، سوپرمارکت ها و…) برای دریافت پروانه کسب و ادامه فعالیت باید شرایط لحاظ شده در این قانون را رعایت می کردند.

در پی اجرای این قانون و بنابر آنالیز گزارش های رسیده از سوی اتحادیه ها و اتاق های اصناف سراسر کشور به اتاق اصناف ایران، دستورالعمل وزارت بهداشت در اجرای این قانون، غیرکارشناسانه و مخل محیط کسب و کار تشخیص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل رعایت موارد بهداشتی در اصناف با روش خود اظهاری

کنترل رعایت موارد بهداشتی در اصناف با روش خود اظهاری