مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 13:352021-12-29سياسي

دشمن جای شهید و جلاد را عوض می کند/آگاه سازی در رسانه دنبال شود


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دشمن با برنامه جای شهید و جلاد را عوض می کند که باید آگاه سازی اصحاب رسانه انجام و ارتباط با آنها نیز تقویت شود.

- اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دشمن با برنامه جای شهید و جلاد را عوض می کند که باید آگاه سازی اصحاب رسانه انجام و ارتباط با آنها نیز تقویت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز چهارشنبه در جشنواره ابوذر اظهار کرد: رسانه حضور مهمی است که امروزه به عنوان یک رویکرد جدید در حرکت زندگی انسان ها نقش آفرینی و بخش قابل توجهی از فضای زندگی ما را اشغال می کند.

وی افزود: رسانه سابقه طولانی دارد به ویژه رسانه مکتوب سابقه ای حدود 200 ساله در کشور دارد ولی رسانه جدید و وضعیتی که امروز فضای مجازی دارد بی سابقه است هم جهش حرکتی این رسانه بسیار سریع و تحولی شده و هم اینکه ارتباطات را بسیار نزدیک کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: رسانه در واقع ارتباطات را در همه حوزه های اجتماعی به ویژه فرهنگی، اقتصادی و حتی حوزه امنیتی تحت تأثیر خودش قرار داده و ورود به این عرصه لازم بوده و واجب است که همه مجموعه ها با هر رویکردی به ویژه حاکمیت توجه ویژه ای را به رسانه و فضای مجازی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن جای شهید و جلاد را عوض می کند/آگاه سازی در رسانه دنبال شود

دشمن جای شهید و جلاد را عوض می کند/آگاه سازی در رسانه دنبال شود