مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 13:002021-12-29سياسي

جزیره کیش در مسیر تبدیل شدن به نخستین شهر اکولوژی کشور


سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش مدیریت پسماند شهری و ساختمانی را نخستین گام برای ایجاد زیرساخت های شهر اکولوژی عنوان کرد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش سعید پورزادی سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان در دومین جلسه شورای محیط زیست با محوریت مدیریت پسماند ساختمانی این موضوع را دغدغه علاقمندان محیط زیست و ساکنان جزیره برشمرد و گفت: در تمامی طرح های اجرایی و عملیاتی جزیره، مسائل زیست محیطی خط قرمز سازمان محسوب می شود، بنابراین مدیریت پسماند با قید فوریت در دستور کار قرار گرفته چرا که رعایت ملاحظات این حوزه در توسعه و ادامه حیات شهر بسیار حائز اهمیت است.

پورزادی اظهار داشت: توسعه شهری و رشد جمعیت در حال وقوع است و به دنبال آن توسعه گردشگری موجب می شود تا معضلات و تخریب ها در حوزه محیط زیست رخ دهد که ما باید به سرعت وارد عمل شویم و هزینه های آن را بپردازیم.

سعید پورزادی تاکید کرد: اجرای طرح های زیست محیطی و حفظ آن هزینه هایی در بر دارد که یک سرمایه گذاری بزرگ برای آیندگان محسوب می شود و ما برای دستیابی به شهر اکولوژی و مدرن زیست محیطی باید تمام تلاش خود را درمدیریت جامع پسماند های شهری به کار گیری و هزینه کنیم که این امر خود مستلزم تفکر، پیگیری جدی و حساسیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزیره کیش در مسیر تبدیل شدن به نخستین شهر اکولوژی کشور

جزیره کیش در مسیر تبدیل شدن به نخستین شهر اکولوژی کشور