مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 11:252021-12-29سياسي

روایت «مرد میدان» از جنوب شرق ایران تا کرملین؛ رویش یک «قاسم آباد» از دل شرارت!


ابراهیم شهریاری از دوستان و همرزمان حاج قاسم می گوید: کار ماندگار حاج قاسم که امروز ما مدیونش هستیم امنیت پایداری است که در جنوب شرق کشور داریم، - خبرگزاری فارس- کرمان؛ سمیه صدیق نژاد/ تاریخ صدر اسلام و پس از آن و همچنین دوران دفاع مقدس فرماندهان شجاع زیادی را به خود دیده اما از نگاه یکی از دوستان نزدیک و همرزم حاج قاسم سلیمانی، مانند حاج قاسم کم بوده، مردی که راز ماندگاری و عزتش را در معامله با خدا می داند و می گوید: شهید سلیمانی هر کاری انجام می خواست انجام دهد برای رضای خدا بود.

ابراهیم شهریاری از دوستان و همرزمان حاج قاسم است که در گفت وگویی با خبرگزاری فارس در آستانه دومین سالگرد شهادتش، مروری می کند بر فضائل اخلاقی و شجاعت های شهید سلیمانی که در ادامه می خوانید.

  رفاقتی که از گلزار شهدای کرمان شروع شد سال 60 در جبهه مجروح شدم و تیر خوردم، به کرمان آمدن برای مداوا در گلزار شهدای کرمان یک روز با عصا قدم می زدم که حاج قاسم من را دید و بوسید و گفت مگر تو شهید نشدی؟ گفتم نه گفت به من گفتن شهید شدی.

بهبود پیدا کردی سریع برگرد جبهه گفتم چشم و رفاقت ما از همینجا شروع شد تا زمان شهادتش.

خیلی فرماندهانی داشتیم در دوران دفاع مقدس حتی در صدر اسلام، ولی ویژگی که حاج قاسم داشت اول این بود که با خدا معامله کرد از همان دوران کودکی، نوجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «مرد میدان» از جنوب شرق ایران تا کرملین؛ رویش یک «قاسم آباد» از دل شرارت!

روایت «مرد میدان» از جنوب شرق ایران تا کرملین؛ رویش یک «قاسم آباد» از دل شرارت!