مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 11:152021-12-29سياسي

فروش کتاب «فتنه تغلب» با تخفیف 30 درصدی در آستانه 9 دی


انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در نظر دارد به مناسبت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» کتاب «فتنه تغلب» را تا دهم دی ماه با تخفیف 30 درصدی ارائه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب فتنه تغلب روایت هایی از متن و فرامتن فتنه 88 است و  شامل برخی سخنان منتشرنشده رهبر انقلاب می شود؛ از جمله در طلیعه کتاب که دیدگاهی کلان به موقعیت با برخی منتقدان عملکرد نظام در جریان فتنه 88 و بازنشر متن کامل نشست رهبر معظم انقلاب با نمایندگان ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری سال 1388 نیز در این کتاب گنجانده شده است.

کتاب فتنه تغلب نخستین بار در آستانه سالروز 9 دی در سال 1397 به چاپ رسید و در حال حاضر با چاپ بیش از 32 هزار نسخه، چاپ شانزدهم این کتاب، در دسترس علاقمندان است.

مخاطبان برای بهره مندی از تخفیف 30 درصدی می توانند به کتابفروشی های زیر مراجعه کنند: تهران: ـ کیهان: خیابان انقلاب بین فخر رازی و دانشگاه پ 1210 ـ سوره مهر: میدان انقلاب جنب سینما بهمن ـ کتابشهر بهارستان: خیابان ابن سینا بین متروی بهارستان و دروازه شمیران پ 95 ـ زیتون: کریمخان، بین خیابان ایرانشهر و ماهشهر پ 144 مشهد: خیابان خسروی نو،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش کتاب «فتنه تغلب» با تخفیف 30 درصدی در آستانه 9 دی

فروش کتاب «فتنه تغلب» با تخفیف 30 درصدی در آستانه 9 دی