مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 10:352021-12-29سياسي

بدتر از تحریم، خودتحریمی است


سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک گفت: بدتر از تحریم، خودتحریمی است.

- محمدحسن قدیری ابیانه ظهر امروز (8 دی ماه) در مراسم گرامی داشت 9 دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در ابهر برگزار شد، با بیان اینکه در طول تاریخ کسانی را سراغ داریم که رنگ عوض کرده اند، اظهار کرد: نمونه بارز این افراد، شِمر است که با پای پیاده به مکه رفت اما سر امام حسین (ع) را برید؛ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نیز شاهد وجود چنین افرادی هستیم.

وی با بیان اینکه دولت جدید بعد از روی کار آمدن با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کرد، ادامه داد: از جمله مهم ترین این مشکلات می توان به کمبود بودجه در حوزه های مختلف، کاهش ارزش پول ملی و تورم اشاره کرد.

یکی از اقدامات دولت قبلی، چاپ پول بدون پشتوانه بود؛ چاپ پول بدون پشتوانه می تواند به افزایش قیمت ها، تورم و کاهش ارزش پول ملی در جامعه دامن بزند که با توجه به این معضلات، پرهیز از چاپ اسکناس بدون پشتوانه مورد توجه جدی دولت جدید است.

قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه تا زمانی که ما به این باور نرسیم که بهترین تفریح، کار است، مشکلات ادامه خواهد داشت، بیان کرد: طبق بررسی های انجام شده ساعت مفید کاری در کشور ما بسیار پایین تر از کشورهایی مانند کره، ژاپن و چین است که این یک معضل برای کشور است، زیرا باعث عقب افتادگی های زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدتر از تحریم، خودتحریمی است

بدتر از تحریم، خودتحریمی است