مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 09:502021-12-29حوادث

9 هکتار اراضی ملی استان سمنان در آتش سوختند/ کاهش حریق در سال1400


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه در هشت ماهه اول سال جاری حریق در 9 هکتار اراضی ملی و جنگل های استان رخ داد که با تلاش ماموران منابع طبیعی اطفا شد.

- ، محمد جعفر مرادی حقیقی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئولان صدا و سیمای مرکز سمنان به میزبانی این مرکز در سمنان با بیان اینکه در هشت ماهه اول سال جاری هشت فقره آتش سوزی در مراتع، منابع طبعی و ملی استان رخ داد، تاکید کرد: وسعت این آتش سوزی ها 9 هکتار بود که با تلاش همکاران ما در منابع طبیعی اطفا شد.

وی با بیان اینکه با اقدامات پیشگیرانه و مشارکت رسانه ها در فرهنگ سازی آتش سوزی جنگل ها و مراتع ملی استان سمنان در مقایسه با سال گذشته 92 درصد کاهش داشته است، ابراز کرد: امیدواریم هر سال شاهد این کاهش باشیم به طوری که دیگر شاهد هیچ نوع حریقی در اراضی ملی نباشیم.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان گفت: حضور به موقع تیم واکنش سریع، قرقبانان، عوامل اطفا حریق، گشت های یگان حفاظت و همچنین همکاری اهالی محل و اعضای شورای اسلامی و دهیاران، همیاران طبیعت و اقدامات پیشگیرانه بسیار خوب و مؤثر از دلایل اصلی کاهش آمار وسعت و تعداد آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی استان سمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 هکتار اراضی ملی استان سمنان در آتش سوختند/ کاهش حریق در سال1400

9 هکتار اراضی ملی استان سمنان در آتش سوختند/ کاهش حریق در سال1400