مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 09:402021-12-29سياسي

عملیات کربلای چهار، مظلوم ترین عملیات/عراقی ها ترسو وبیحال نبودند


عملیات کربلای چهار، مظلوم ترین عملیات است و شهدای غواص - که تعدادی از آن ها با دست های بسته زنده به گور شدند - جزو مظلوم ترین شهدای ما هستند.

- ، سومین برنامه از دوره جدید سلسله نشست های تخصصی قرار سه شنبه ها روز گذشته، سه شنبه (هفتم دی ماه 1400) توسط انتشارات شهید کاظمی، با موضوع رشادت های غواصان عملیات کربلای چهار برگزار شد.

در این نشست حمید حسام؛ نویسنده آثاری همچون هفتاد و دومین غواص ، آب هرگز نمی میرد ، وقتی مهتاب گم شد و کریم مطهری؛ فرمانده گردان غواصی جعفر طیار و لشکر انصار الحسین (ع) همدان حضور داشتند.

نباید در معیارهای اهل ظاهر گرفتار شویم در ابتدای این نشست حمید حسام در پاسخ به سوال مجری درباره انگیزه نوشتن کتاب هفتاد و دومین غواص و نیز بازخوردهایی که پس از انتشار کتاب دریافت کرد، گفت: ماجرای کربلای چهار به خاطر فضای نادرستی که در داخل و خارج درباره اش شکل گرفته بود تا مدت ها مسکوت مانده بود.

حساسیت های زیادی درباره این عملیات وجود داشت و بعضی ها، حتی از میان دلسوزان هم به خطا فکر می کردند نباید به این موضوع پرداخت.

حتی به خاطر دارم که وقتی کار اولم اوایل دهه 70 که هنوز از جنگ فاصله چندانی نگرفته بودیم منتشر شد، هنوز کسی به سمت پرداختن به این عملیات و نوشتن از آن نرفته بود و برخی ها نگرانی هایی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات کربلای چهار، مظلوم ترین عملیات/عراقی ها ترسو وبیحال نبودند

عملیات کربلای چهار، مظلوم ترین عملیات/عراقی ها ترسو وبیحال نبودند