مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 09:202021-12-29سياسي

آغاز داوری مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی “مدها متان” در فارس


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهگی هنری مساجد فارس از آغاز داوری آثار مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدها متان» در استان خبر داد و گفت: - ایسنا/فارس مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهگی هنری مساجد فارس از آغاز داوری آثار مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان در استان خبر داد و گفت: مسابقات در این مرحله به صورت غیرحضوری درحال برگزاری و 24 دی ماه آخرین مهلت شرکت است.

حجت الاسلام حسین امیدی چهارشنبه 8 دی در حاشیه آغاز داوری مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان ، اظهار کرد: طبق آمار اعلام شده تاکنون بیش از 700 نفر از اعضای کانونهای مساجد فارس در جشنواره قرآنی مدها متان ثبت نام کردهاند و در رشتههای مفاهیم و حفظ جزء 30 آزمون غیرحضوری و آنلاین برگزار شده است.

او خاطرنشان کرد: مهلت شرکت در مسابقات و بارگزاری آثار با توجه به استقبال انجام شده تا 24 دی تمدید شده است و اعضای قرآنی کانونهای فرهنگی هنری مساجد برای شرکت در این مسابقات (به جز رشتههای مفاهیم و حفظ جزء 30) می توانند آثار خود را با توجه به آیین نامه اعلام شده در سامانه بچههای مسجد نشانیhttps://bachehayemasjed.

ir/signin بارگزاری کنند.

امیدی با تاکید بر اینکه در داوری آثار که تا ارسال آخرین اثر ادامه دارد، از حضور اساتید مطرح و برتر قرآنی استان بهره گیری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز داوری مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی “مدها متان” در فارس

آغاز داوری مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی “مدها متان” در فارس