مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 09:152021-12-29سياسي

لذت شیرین گذشت و آزادی زندانی بعد از 9 سال/ به حرمت فاطمیه از دیه می گذریم


رییس امور شوراهای حل اختلاف استان گلستان با اشاره به گذشت شاکی نسبت به دیه در یک سانحه رانندگی، گفت: فرد زندانی در این پرونده بعد از 9 سال آزاد شد.

- ایسنا/گلستان رییس امور شوراهای حل اختلاف استان گلستان با اشاره به گذشت شاکی نسبت به دیه در یک سانحه رانندگی، گفت: فرد زندانی در این پرونده بعد از 9 سال آزاد شد.

احمد جعفری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که بتوانیم زندانیان جرائم غیرعمد را با کمک نیکوکاران و معتمدین از بند زندان رهایی ببخشیم، اظهار کرد: شعبه های صلح و سازش ما در شهرستانها با عملکرد بسیار مثبتی در حال فعالیت و کمک به دستگاه قضا هستند.

وی با بیان اینکه در یک سانحه رانندگی که 9 سال پیش رخ داد یک دختر نوجوان در راه مدرسه بر اثر بی احتیاطی راننده تصادف کرد و درگذشت، افزود: این حادثه در ماه حرام روی داد و با شکایت خانواده متوفی، راننده در دادگاه علاوه بر پرداخت دیه کامل به یک سوم افزایش دیه هم محکوم شد.

رییس امور شورای حل اختلاف استان گلستان با تاکید برراینکه بخشی از دیه با بیمه خودرو پرداخت شد اما مابقی دیه ناشی از افزایش ماه حرام باقی ماند، خاطرنشان کرد: راننده به علت ناتوانی در پرداخت مابقی دیه که حدود 180 میلیون تومان بود مدتی زندان افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لذت شیرین گذشت و آزادی زندانی بعد از 9 سال/ به حرمت فاطمیه از دیه می گذریم

لذت شیرین گذشت و آزادی زندانی بعد از 9 سال/ به حرمت فاطمیه از دیه می گذریم