مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 06:552021-12-29سياسي

ماجرای نوزادی که در باغ دولت آباد یزد دیده به جهان گشود!


اولین روز خردادماه 1321 در باغ جهانی دولت آباد یزد، فرزندی از نوادگان نوّاب میرزا محمّدحسین، برادر همسر نوّاب وکیل، چشم به جهان گشود که بعدها با پشتکار توانست خود را در جایگاه مدیری فروتن و استادی فرزانه به جامعه عرضه کند.

- حسین مسرت در گفت وگو با ایسنا راجع به این مدیر فروتن و استاد فرزانه دانشگاه، اظهار کرد: مهدی (مشهور به محمّدرضا) نوّاب پور فرزند علیرضا نواب پور و نوه پسری نوّاب میرزا محمّدحسین، برادر همسر نوّاب وکیل است که در یکم خرداد 1321 هجری شمسی در باغ دولت آباد یزد به دنیا آمد.

وی افزود: تحصیلات مقدّماتی را در دبستان های فرّخی انارک (1325-1328) ،همّت یزد (1328-1329) و دقیقی تهران گذراند، آنگاه راهی دبیرستان های وحید و دارالفنون تهران شد و در سال 1340 دیپلم خود را در رشته طبیعی گرفت.

سپس در سال 1346 وارد دانشسرای عالی سپاه دانش (دانشگاه سپاهیان انقلاب و ابوریحان بیرونی کنونی) شد و در سال 1350 مدرک کارشناسی خود را در رشته علوم تربیتی گرایش آموزش ابتدایی از آن دانشسرا گرفت و همزمان با دریافت دانشنامه لیسانس به دلیل شاگرد ممتاز بودن در همان دانشگاه با سمت مربی آموزشی به خدمت مشغول شد.

مسرت خاطرنشان کرد: مهدی در سال 1351 با خانم بی بی فاطمه عقیلی مهریزی (فرزند سید تقی و خانم ایران نوّاب پور) ازدواج کرد و در همان سال به دلیل امتیازاتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای نوزادی که در باغ دولت آباد یزد دیده به جهان گشود!

ماجرای نوزادی که در باغ دولت آباد یزد دیده به جهان گشود!