مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 16:302021-12-28بين الملل

المیادین: بنت چندین بار تلاش های میانجی گری در تبادل اسیران را مختل کرده است


منابع ویژه به شبکه المیادین فاش کردند، نفتالی بنت چندین بار تلاش های میانجی گری برای احراز پیشرفت در معامله تبادل اسیران را مختل کرده است.

- منابع ویژه به شبکه المیادین فاش کردند، نفتالی بنت چندین بار تلاش های میانجی گری برای احراز پیشرفت در معامله تبادل اسیران را مختل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی منابع ویژه در گفت وگو با المیادین ضمن تکذیب خبرهای منتشر شده درباره حصول پیشرفتی در قرارداد تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی گفتند: رژیم اشغالگر به سرعت از هرگونه پیشروی در قرارداد تبادل اسرا عقب نشینی کرده و هنوز حیله گری می کند، این رژیم با میانجی ها تعامل مثبتی ندارد و نمی خواهد هزینه مناسبی بپردازد.

آنها افزودند: نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها تلاش های میانجی ها برای پیشرفت در قرارداد تبادل اسرا را مختل کرده است.

همچنین برخی منابع دیگر اعلام کردند که هیئت امنیتی مصر از گروه های فلسطینی درخواست کرده برای اعمال فشار بر اسراییل جهت فراهم کردن تسهیلات جدید برای نوار غزه به آن فرصت دهد و اینکه وعده هایی برای عمل به این خواسته ها در آینده نزدیک داده شده اند.

خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز پیشتر در گفت وگوی تلویزیونی به رهبران رژیم صهیونیستی درباره در پیش گرفتن سیاست ترور در غزه هشدار داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المیادین: بنت چندین بار تلاش های میانجی گری در تبادل اسیران را مختل کرده است

المیادین: بنت چندین بار تلاش های میانجی گری در تبادل اسیران را مختل کرده است