مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 15:152021-12-28سياسي

مثلث شوم فتنه گری در کشورهای اسلامی


امروز آمریکا و صهیونیسم جهانی در پی تداوم همین توطئه هستند به نحوی که می بینیم هر جا کشور مسلمانی هست، تفرقه و آشوبگری هم ترویج می شود؛ - ایسنا/قم مرجع تقلید شیعیان گفت: امروز آمریکا و صهیونیسم جهانی در پی تداوم همین توطئه هستند به نحوی که می بینیم هر جا کشور مسلمانی هست، تفرقه و آشوبگری هم ترویج می شود؛ آمریکا نقشه پردازی می کند، عربستان هزینه می کند و اسراییل هم مسئول اجرا است.

آیت الله نوری همدانی، در دیدار معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف عنوان کرد: اسلام دینی کامل و همه جانبه است بنابراین باید افراد مختلفی برای عمل و ترویج همه ابعاد آن تربیت شوند.

وی با اشاره به آیه شریفه وَلْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّهٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ از سوره مبارکه آل عمران بیان کرد: خداوند در این آیه می فرماید باید برخی از شما مسلمانان، خلق را به خیر و صلاح دعوت کنند و امر به نیکوکاری و نهی از بدکاری کنند و این ها رستگار خواهند بود.

وی افزود: از این منظر، سازمان اوقاف و امور خیریه اقدامات خوبی داشته و توانسته است علاوه بر انجام وظایف قرآنی و تولیت موقوفات، در بحث تبلیغ هم برنامه های تأثیرگذاری را تدوین و اجرایی کند که یکی از آن ها اعزام مبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مثلث شوم فتنه گری در کشورهای اسلامی

مثلث شوم فتنه گری در کشورهای اسلامی