مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 13:052021-12-28سياسي

اجرای مشترک برنامه های حماسه 9 دی و شهادت سردار سلیمانی


9 دی روز حماسه ملی با شهادت سردار سلیمانی گره خورده که مظهر بصیرت و ولایتمداری است و برنامه های این دو روز در قالب یک بسته طراحی شده است.

- محمد علی احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های دهه بصیرت اظهار داشت: 9 دی به عنوان یک روز سرنوشت ساز برای انقلاب اسلامی بوده که فتنه بزرگ آمریکایی در سال 88 در آن روز توسط مردم دفن شد.

وی افزود: طراحی های چندساله دشمن برای ضربه به جمهوری اسلامی در فتنه 88 تجلی پیدا کرد و مشت محکم مردم نیز در روز 9 دی خود را نشان داد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه فتنه 88 صرفاً مربوط به انتخابات نبوده، تصریح کرد: فتنه گران گناه های نابخشودنی از جمله فراهم سازی بستر ورود ایادی بیگانه را به کشور فراهم کردند و باعث شدند برخی خواص بی بصیرت از مردم عقب بمانند و حتی دیدیم افرادی با تکیه بر نام امام (ره) در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفتند و به فتنه گران پیوستند.

فتنه 88 راهی برای دشمنی های مجدد وی خاطر نشان کرد: فتنه 88 باعث امیدواری دشمن و باز شدن راه برای فتنه های بعدی شد که مردودی برخی از خواص که سابقه یاری امام (ره) و لقب یار امام (ره) را به دوش می کشیدند را به همراه داشت و در مقابل نقش رهبری حکیمانه در حفظ راه و اندیشه امام (ره) به رخ کشیده شد و در واقع راهبردهای رسانه ای دشمن را برای مردم بر ملأ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مشترک برنامه های حماسه 9 دی و شهادت سردار سلیمانی

اجرای مشترک برنامه های حماسه 9 دی و شهادت سردار سلیمانی