مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 12:202021-12-28سياسي

فروش ویژه کتاب «فتنه تغلب» به مناسبت 9 دی


انتشارات انقلاب اسلامی در نظر دارد به مناسبت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» کتاب «فتنه تغلب» را تا دهم دی ماه با تخفیف 30 درصدی ارائه کند.

- ، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای (مدّظلّه العالی) در نظر دارد به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت کتاب فتنه تغلب را تا دهم دی ماه با تخفیف 30 درصدی ارائه کند.

کتاب فتنه تغلب روایت هایی از متن و فرامتن فتنه ی 88 است و شامل برخی سخنان منتشرنشده ی رهبر انقلاب می شود؛ از جمله در طلیعه ی کتاب که دیدگاهی کلان به موقعیت نظام اسلامی در برابر نظام سلطه عرضه می کند.

همچنین روایت هایی از برخی سخنان و کنش های ایشان را در بر می گیرد که دیگران آن ها را بیان نموده اند.

در این کتاب، مشروح جلسه ی صمیمانه و گفت وگوهای صریح تعدادی از فضلای حوزه ی علمیه با رهبر انقلاب در اواخر تیرماه 88، تحلیل خطبه ی 20 شهریور 88 آیت الله خامنه ای در نماز جمعه ی تهران توسط آقای حسن رحیم پور ازغدی، بخشی از خاطرات منتشرنشده ی دکتر علی آقامحمدی که همراه با گروهی از دوستانش -که همگی مورد اعتماد مهندس موسوی بوده اند- در دو مقطع از سال 88 به رایزنی برای رفع ابهامات و حل مناقشات پرداخته بودند، مشروح گفت وگوهایی نزدیک و فشرده آقایان محسنی اژه ای و سیدمهدی خاموشی در چند برهه از سال 88 با نامزدهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش ویژه کتاب «فتنه تغلب» به مناسبت 9 دی

فروش ویژه کتاب «فتنه تغلب» به مناسبت 9 دی