مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:102021-12-28سياسي

استفاده از ظرفیت بسیجیان اردبیل در پیشگیری از آنفلوانزای پرندگان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: در اطلاع رسانی و پیشگیری از شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج و مشارکت بسیجیان مورد غفلت نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد کنترل و پیشگیری از بیماری آنفلوانزای پرندگان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی حوزه سلامت و امنیت غذایی که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع احتمالی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تمامی دستگاه های مرتبط با نهایت حساسیت باید وارد عمل شوند.

وی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی دامپزشکی در رصد و پایش این بیماری و انجام مراقبت های ویژه در مدیریت و کنترل آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان بر اطلاع رسانی در رسانه ملی، رسانه های مکتوب، شبکه ها و کانال های فضای مجازی با شفافیت کامل تاکید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج و مشارکت بسیجیان در پیشگیری از این بیماری تصریح کرد: تشکل های مردمی و شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران در آموزش و آگاه سازی به روستاییان در پیشگیری از بیماری طیور بومی و روستایی باید پیشگام شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بسیجیان اردبیل در پیشگیری از آنفلوانزای پرندگان

استفاده از ظرفیت بسیجیان اردبیل در پیشگیری از آنفلوانزای پرندگان