مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:002021-12-28حوادث

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه خرید جهیزیه ارزان


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک زن کلاهبردار در شهر هرسین خبر داد که به بهانه تهیه جهیزیه ارزان قیمت، 60 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک زن کلاهبردار در شهر "هرسین" خبر داد که به بهانه تهیه جهیزیه ارزان قیمت، 60 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از شکایت های متعدد شهروندان هرسینی از یک زن مبنی بر کلاهبرداری از آنها، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد زنی به نام م .

خ به بهانه اینکه می تواند اقدام به تهیه لوازم خانگی و جهیزیه ارزان قیمت با نرخ بسیار کمتری از بازار کند، اعتماد آنها را جلب و در چند مرحله مبالغی را از آنها اخذ کرده و سپس با خاموش کردن گوشی تلفن همراه خود متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در ادامه ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی زن کلاهبردار شده و در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جاویدان گفت: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به جرم خود، با جلب اعتماد 19 نفر به بهانه خرید جهیزیه و لوازم خانگی ارزان قیمت، مبلغ 60 میلیارد ریال از آن ها کلاهبرداری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه خرید جهیزیه ارزان

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه خرید جهیزیه ارزان