مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:402021-12-28بين الملل

ارسال 36 ماهواره اینترنتی وان وب توسط موشک سایوز


موشک سایوز 36 ماهواره اینترنتی متعلق به شرکت وان وب (OneWeb) را به مدار زمین پرتاب کرد تا این شرکت اکنون 394 ماهواره در مدار زمین داشته باشد.

- موشک سایوز 36 ماهواره اینترنتی متعلق به شرکت "وان وب"(OneWeb) را به مدار زمین پرتاب کرد تا این شرکت اکنون 394 ماهواره در مدار زمین داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، یک موشک سایوز که توسط شرکت فرانسوی آریان اسپیس (Arianespace) توسعه یافته است، 36 ماهواره اینترنتی جدید را به مدار زمین پرتاب کرد تا به استقرار یک صورت فلکی در حال رشد از ماهواره های اینترنتی متعلق به شرکت وان وب کمک کند.

موشک سایوز که در اصل ساخت روسیه است و توسط شرکت فرانسوی آریان اسپیس توسعه یافته است، این 36 ماهواره اینترنتی جدید را از پایگاه فضایی بایکونور واقع در قزاقستان به فضا پرتاب کرد.

این پرواز تنها دو روز پس از آن انجام شد که موشک آریان 5 ، تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا را ​​ از گویان فرانسه در ایام کریسمس و درست پیش از سال نو به فضا پرتاب کرد.

استفان اسراییل مدیرعامل آریان اسپیس از طریق یک پیام ویدیویی در جریان پخش اینترنتی این پرتاب گفت: این یک زمان خاص از سال برای یک پرواز بسیار خاص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 36 ماهواره اینترنتی وان وب توسط موشک سایوز

ارسال 36 ماهواره اینترنتی وان وب توسط موشک سایوز