مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:202021-12-28اقتصادي

بیش از 95 درصد راه های شریانی استان اردبیل از اعتبار ملی بهره مند هستند


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیش از 95 درصد راه های شریانی استان اردبیل در حال حاضر از اعتبار ملی بهره مند هستند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیش از 95 درصد راه های شریانی استان اردبیل در حال حاضر از اعتبار ملی بهره مند هستند.

محبوب حیدری 6 دی ماه در نشست شورای هماهنگی ادارات راه و شهرسازی در اردبیل اظهار کرد: محورهای اردبیل - سرچم، اردبیل - آستارا، اردبیل - سراب، اردبیل - مشکین شهر، مشکین شهر به پارس آباد، رضی - امیرکندی به گرمی - بیله سوار و محور شریانی کلور - درام از جمله این شریان ها هستند.

وی توسعه بزرگراه ها را از رویکردهای اصلی برشمرد و خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر توسعه بزرگراه های استان و بهبود شرایط راه های شریانی به عنوان اولویت اصلی موردتوجه قرار گرفته تا با استفاده از منابع ملی و ردیف های اختصاصی بتوانیم به میانگین توسعه ای کشور دست پیدا کنیم.

حیدری به همراهی خوب پیمانکاران بومی استان در اجرای بزرگراه ها اشاره کرد و افزود: به رغم بدهی 350 میلیاردتومانی به پیمانکاران تلاش بر این است تا زمینه اجرای کامل پروژه ها در مسیرهای مختلف فراهم آید.

وی هزینه ساخت هر کیلومتر راه را 50 تا 150 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در مناطق کوهستانی و شرایط احداث تونل این هزینه ها افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 95 درصد راه های شریانی استان اردبیل از اعتبار ملی بهره مند هستند

بیش از 95 درصد راه های شریانی استان اردبیل از اعتبار ملی بهره مند هستند