مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 08:302021-12-28بين الملل

اوکراین مردمش را برای جنگ با روسیه آموزش می دهد


ارتش اوکراین در مجموع 215 هزار سرباز دارد.

در درگیری طولانی مدت که از سال 2014 با شورشیان جدایی طلب تحت حمایت مسکو در جریان است، بیش از 13 هزار نظامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، لارین یکی از حدود 50 غیر نظامی اوکراینی بود که در یک بعد از ظهر آخر هفته از کی یف به یک کارخانه متروکه دوران شوروی رفت تا با کمک نیروهای نظامی نحوه دفاع از کشور خود در صورت تهاجم روسیه را بیاموزد.

ده ها غیرنظامی در ماه های اخیر به نیروهای ذخیره ارتش اوکراین ملحق شده اند، زیرا نگرانی ها از احتمال وقوع یک حمله در مقیاس بزرگ از سوی روسیه به این کشور افزایش یافته است.

اوکراین می گوید روسیه در ماه های اخیر حدود 100 هزار سرباز در مرز با این کشور جمع کرده است و این مسئله بر نگرانی ها از وقوع احتمالی یک جنگ تازه در این منطقه افزوده است.

این در حالی است که ارتش اوکراین در مجموع 215 هزار سرباز دارد.

در درگیری طولانی مدت که از سال 2014 با شورشیان جدایی طلب تحت حمایت مسکو در جریان است، بیش از 13 هزار نظامی، شبه نظامی و غیرنظامی جان خود را از دست داده اند.

در حالی که مسکو مدعی است برنامه ریزی برای حمله به اوکراین ندارد، ولادیمیر پوتین، احتمال پاسخ نظامی روسیه در صورتی که ناتو بخواهد به سمت شرق اروپا گسترش یابد را رد نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین مردمش را برای جنگ با روسیه آموزش می دهد

اوکراین مردمش را برای جنگ با روسیه آموزش می دهد