مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 06:252021-12-28پزشكي

افزایش بیماری های ویروسی در کودکان در خراسان شمالی


متخصص اطفال خراسان شمالی از افزایش آمار مراجعه کنندگان به بخش اطفال و بستری های بیمارستان امام علی(ع) بجنورد با شروع فصل سرما و شیوع ویروس های سرمادوست در استان خبرداد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مهسا خسروجردی، متخصص اطفال و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام افزایش بیماری های ویروسی در کودکان در استان، اظهارکرد: در فصول سرد، ویروس های سرمادوست مانند آنفلوانزا فعال تر و موجب افزایش بیماری های ویروسی کودکان می شوند.

وی با اشاره به افزایش تعداد کودکان مبتلا به بیماری ویروسی، گفت: مراجعه کنندگان به بخش اطفال و بستری های بیمارستان امام علی(ع) بجنورد در روزهای گذشته افزایش یافته است.

متخصص اطفال و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به این که بیشتر بستری های این بخش، کودکان 3 ماهه تا 3 ساله هستند، افزود: این بیماران با علایم تنفسی مراجعه کرده و بستری شده اند که 10 تا 20 درصد آن ها نیز به کرونا مبتلا هستند.

وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی، خاطرنشان کرد: پرهیز از قرارگرفتن در اجتماعات، زدن ماسک، شست و شوی مرتب دست ها و داشتن تغذیه سالم و مناسب از شیوع بیماری های ویروسی در کودکان جلوگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماری های ویروسی در کودکان در خراسان شمالی

افزایش بیماری های ویروسی در کودکان در خراسان شمالی