مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 14:052021-12-27اقتصادي

چرا بلیط هواپیما و تور در سفرمارکت ارزان تر است؟


تصور پیچیدگی فرآیند سفری بی دغدغه، از دشواری گزینش مقصدی خوش آب وهوا و مناسب گرفته تا یافتن بلیط هواپیما ارزان و رزرو اقامتگاهی باکیفیت و اقتصادی، - همواره مانعی ذهنی و عاملی بازدارنده برای خودداری یا تعویق تجربه سفری تنش زدا در بحبوحه فشارهای روانی حاصل از زندگی ناآرام و استرس زای دنیای مدرن بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام سفرمارکت، دلیلی که دیگر با پیدایش سایت همه فن حریف و جامعی چون سفرمارکت، موتور جستجوی قدرتمندی که خدماتی 360 درجه را به گردشگران ارائه می کند، توجیه منطقی ندارد.

اکنون مهم نیست عازم چه مقصدی هستید، سفرمارکت، به عنوان پشتیبانی مراقب و دوستی قابل اتکا، شما را در هر سفری همراهی و تجربه سفری آسوده، ارزان، باکیفیت، ایمن و درعین حال آسان را به راحتی و با لمس چند دکمه برای شما امکان پذیر می کند.

در ادامه با سفرمارکت و خدمات گوناگونی که این سایت نام آشنا و پرطرفدار به مشتریان خود ارائه می کند، آشنا خواهید گشت.

سفرمارکت چه تفاوتی با دیگر سایت های فروش بلیط هواپیما دارد؟ سفرمارکت، شرکتی نوظهور در زمینه گردشگری است که در همین مدت زمان کوتاه فعالیت خود، نبض بازار خرید و فروش بلیط هواپیما کشورمان را در دست گرفته و به بزرگ ترین و جامع ترین مارکت گردشگری کشور مبدل گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بلیط هواپیما و تور در سفرمارکت ارزان تر است؟

چرا بلیط هواپیما و تور در سفرمارکت ارزان تر است؟