موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - استقلال خوزستان - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - نساجي مازندران - افزايش حقوق - جشنواره تحقيقاتي رازي - اسفنديار اختياري - متخلفان محيط زيست - احداث واحدهاي آسيب ديده - سفتجان - شركت هواپيمايي آسمان - امارات متحده عربي - توافق سوچي - طراحي پوستر - حكيم ابوالقاسم فردوسي - فوتبال 5 نفره قهرماني آسيا - والانجرد - برنامه هاي شب يلدا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 11:002021-12-27پزشكي

خطر بیماری های مقاربتی در کمین است!


یکی از مهمترین مواردی که در «طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» ذکر و بر آن تاکید شده است، جلوگیری از ارائه رایگان وسائل جلوگیری از بارداری در مراکز بهداشت و حذف یارانه این وسائل است.

- جی پلاس ، یکی از مهمترین مواردی که در طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده ذکر و بر آن تاکید شده است، جلوگیری از ارائه رایگان وسائل جلوگیری از بارداری در مراکز بهداشت و حذف یارانه این وسائل است.

اما حلقه مفقوده در این طرح این است که این وسائل، اغلب کارکرد بهداشتی و درمانی هم دارند.

آنگاه اگر یارانه این وسائل برداشته شود و مردم نتوانند به راحتی و تنها برای حفظ بهداشت و رابطه حفاظت شده از این وسائل، استفاده کنند یا این وسائل با حذف یارانه چنان گران شوند که بسیاری نتوانند آن ها را بخرند، سلامت جنسی مردم و صیانت از خانواده به خطر خواهد افتاد.

بیماری مقاربتی، سرطان رحم و بازماندن از فرزندآوری روزنامه فراز نوشت؛ یکی از مهمترین کارکرد های وسائل پیشگیری ازبارداری، داشتن یک رابطه حفاظت شده است.

رابطه حفاظت شده، به معنی استفاده از وسیله ای است که امکان انتقال بیماری مقاربتی به طرف مقابل را کاسته یا از بین می برد.

به گفته یک متخصص مجاری ادراری و تناسلی، بیش از 50 درصد جمعیت فعال جنسی ایران به زگیل تناسلی (گاردسیل یا همان HPV) مبتلا هستند، بی آنکه خود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر بیماری های مقاربتی در کمین است!

خطر بیماری های مقاربتی در کمین است!