مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 09:302021-12-27اقتصادي

لزوم پوشش «بیمه ای» حاملان و متصدیان مواد خطرناک


مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست از تصویب و ابلاغ « آیین نامه اجرایی نگهداری، حمل، مصرف و ایمنی مواد خطرناک» در هیات وزیران خبرداد.

- مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست از تصویب و ابلاغ آیین نامه اجرایی نگهداری، حمل، مصرف و ایمنی مواد خطرناک در هیات وزیران خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسن پسندیده ازتصویب و ابلاغ آیین نامه اجرایی نگهداری، حمل، مصرف و ایمنی مواد خطرناک درهیئت وزیران در جلسه مورخ 24 آذر 1400خبرداد و گفت: در مصوبه ای که توسط هیات وزیران به تصویب و ابلاغ شد، مقرر شد به موجب ماده 27 آیین نامه اجرایی بند (س) ماده 14 قانون مدیریت بحران کشور، به منظور جبران خسارت های وارد شده به محیط زیست ناشی از حوادث و سوانح مواد خطرناک، تصادفات رانندگی مرتبط با حمل و نقل، انتقال و انتشار ناخواسته مواد مذکور، اخذ پوشش بیمه ای توسط حاملان و متصدیان مواد خطرناک الزامی است.

وی افزود: مقررات شرایط بیمه نامه ظرف شش ماه از تاریخ ابلاغ آیین نامه توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و اخذ نظر از دستگاه های ذی نفع تهیه و پس از تصویب در شورای عالی بیمه لازم الاجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست براساس این مصوبه در حوادث منجر به انتشار آلودگی در محیط زیست، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پوشش «بیمه ای» حاملان و متصدیان مواد خطرناک

لزوم پوشش «بیمه ای» حاملان و متصدیان مواد خطرناک