مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 06:302021-12-27بين الملل

برپایی نمایشگاه هنری از جنایت های رژیم صهیونیستی در جنگ 2008 غزه


هنرمندان فلسطینی نمایشگاهی فنی و هنری افتتاح و جنایت هایی که رژیم صهیونیستی در جریان جنگ خود علیه نوار غزه در 27 دسامبر 2008 مرتکب شده بود، مستندسازی کردند و به نمایش گذاشتند.

- هنرمندان فلسطینی نمایشگاهی فنی و هنری افتتاح و جنایت هایی که رژیم صهیونیستی در جریان جنگ خود علیه نوار غزه در 27 دسامبر 2008 مرتکب شده بود، مستندسازی کردند و به نمایش گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این نمایشگاه همزمان با سیزدهمین سالروز جنگ نخستین علیه غزه، توسط انجمن هنرمندان فلسطینی در سالن مرکز فرهنگی رشاد الشوا در شهر غزه تحت عنوان آتش و نور برگزار شد.

در همین راستا، احمد السحار، هماهنگ کننده این نمایشگاه خاطرنشان کرد، نمایشگاه مذکور شامل چندین زاویه فنی و هنری از جمله زاویه هنر نمایشی مختلف با مشارکت حدود 30 هنرمند از کشورهای عربی و اروپایی است.

السحار در ادامه افزود، این نمایشگاه گوشه ای از جنایت های رژیم صهیونیستی علیه بشریت در نوار غزه و ویرانی تمامی نقاط و مکان های آن را نشان می دهد.

وی همچنین تصریح کرد، هدف از این نمایشگاه جاودانه نگاه داشتن یاد و خاطره این جنگ و یادآوری این موضوع به جهانیان است که فلسطینیان صاحبان حق هستند و به دلیل تداوم اشغالگری و تجاوز در معرض آزار و اذیت قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه هنری از جنایت های رژیم صهیونیستی در جنگ 2008 غزه

برپایی نمایشگاه هنری از جنایت های رژیم صهیونیستی در جنگ 2008 غزه