مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 05:252021-12-27سياسي

مردمی سازی فرهنگ اولویت سازمان تبلیغات اسلامی است


گفتمان و اولویت جدی که در سازمان بر اساس دستور مقام معظم رهبری حاکم است مسئله مردمی سازی فرهنگ و در نهایت تقویت اراده مردم در این حوزه است.

- حجت الاسلام محمدجواد زهرایی شب گذشته در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در تشریح فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی در گام دوم انقلاب اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در گام نخست انقلاب تلاش کرد تا یک شبکه مردمی فراگیر و گسترده را اعم از هیئت های مذهبی دارالقرآن، خانه های قرآنی و… را ایجاد کند.

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی نیاز بود یک باز تعریفی از این شبکه اتفاق بیفتد و در این گام، کارکرد جدی تری برای این ساختار و شبکه ها متصور شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تاکید کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی افقی که ریاست جدید سازمان ترسیم کرده اند افقی به شدت پیچیده تر از گذشته است.

وی با بیان اینکه امروز رویکرد اصلی سازمان تبلیغات اسلامی مسئله گفتمان سازی است، تصریح کرد: ما در سازمان تبلیغات اسلامی تصدی گری فراوانی داشتیم و خود سازمان مراسم و جلسات زیادی را برگزار می کرد اما این کار اصلی سازمان نبود.

حجت الاسلام زهرایی بیان کرد: ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و اینکه دغدغه مقام معظم رهبری به دغدغه عموم مردم و کف جامعه تبدیل شود امروز در سازمان تبلیغات اسلامی یک اولویت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی فرهنگ اولویت سازمان تبلیغات اسلامی است

مردمی سازی فرهنگ اولویت سازمان تبلیغات اسلامی است