مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 18:452021-12-26حوادث

نقشه مرد تعمیرکار برای تنبیه یک مالخر


صاحب تعمیرگاه وقتی متوجه شد کارگرانش قطعات خودروهای خارجی را با قطعات فرسوده تعویض می کنند قصد پیگیری ماجرا را داشت اما خودش به اتهام آدم ربایی دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، چند روز قبل مرد میانسالی با مراجعه به پلیس از ربوده شدن و سرقت حساب بانکی اش خبر داد و گفت: شب از محل کارم به خانه بر می گشتم که سه مرد مرا ربودند و پس از ضرب و جرح و تهدید مرا به داخل یک تعمیرگاه خودرو بردند، آنها چند ساعتی مرا آنجا گروگان گرفتند و سپس با زور کارت های بانکی مرا گرفته و همه موجودی حساب هایم را خالی کرده و سپس رهایم کردند.

بعد از شکایت این مرد و با توجه به مشخصاتی که از مردان آدم ربا و تعمیرگاه محل گروگانگیری به پلیس داده بود مأموران به محل رفته و صاحب تعمیرگاه و دو نفر از کارگران را دستگیر کردند.

وقتی این سه نفر به اتهام آدم ربایی و سرقت مقابل بازپرس محمدرضا صاحب جمعی در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران قرار گرفتند، صاحب تعمیرگاه گفت: من اتهام خودم را قبول ندارم این مرد خودش مالخر و مجرم است.

او با اغفال دو نفر از کارگران تعمیرگاه من که دو پسر نوجوان و شهرستانی هستند آنها را وادار به سرقت کرده بود.

مرد جوان در ادامه گفت: من سال هاست که تعمیرگاه خودرو دارم و مشتریانم اعتماد زیادی به من دارند اما چند وقتی بود که با شکایت و اعتراض های چند نفر از مشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه مرد تعمیرکار برای تنبیه یک مالخر

نقشه مرد تعمیرکار برای تنبیه یک مالخر