مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 13:252021-12-26حوادث

محکومیت یک شکارچی به 15 سال حبس و جزای نقدی در خراسان رضوی


از منزل وی بالغ بر 100 نوع از اجزای جانوران وحشی اعم از پوست، هدمانت و تاکسیدرمی کامل حیوانات وحشی و پرندگان از جمله قوچ و کل وحشی، روباه، گرگ، - از منزل وی بالغ بر 100 نوع از اجزای جانوران وحشی اعم از پوست، هدمانت و تاکسیدرمی کامل حیوانات وحشی و پرندگان از جمله قوچ و کل وحشی، روباه، گرگ، گراز، آهو، قو، حواصیل و.

کشف شد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی از محکومیت یک شکارچی متخلف در قالب 15 سال حبس و پرداخت 800 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اله پور با اعلام این خبر بیان کرد: طی پیگیری های مداوم اداره حقوقی حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در پرونده ای که هفت سال به طول انجامید، یکی از شکارچیان سابقه دار استان به حکمی بی سابقه محکوم شد.

وی ادامه داد: با عنایت به گزارشات واصله به یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در سال 1393 مبنی بر نگهداری تعداد زیادی گونه های جانوری تاکسیدرمی شده و سلاح غیر مجاز همراه با مهمات جنگی توسط فردی در مشهد اکیپی متشکل از مامورین یگان حفاظت، کارشناسان حقوقی و حراست و بازرسی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی به منزل متهم که محل نگهداری گونه ها بود، مراجعه و با اخذ حکم قضایی اقدام به بازرسی کردند که از منزل وی بالغ بر 100 نوع از اجزای جانوران وحشی اعم از پوست، هدمانت و تاکسیدرمی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت یک شکارچی به 15 سال حبس و جزای نقدی در خراسان رضوی

محکومیت یک شکارچی به 15 سال حبس و جزای نقدی در خراسان رضوی