مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 10:152021-12-26حوادث

گزارش و جزییات حادثه ریزش ساختمان 5 طبقه تبریز


گزارش حادثه ی ریزش ساختمان پنج طبقه در محله عباسی تبریز توسط مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر ارائه داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا زبردست، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر ضمن ارائه گزارش از حادثه ریزش ساختمان پنج طبقه در منطقه ی عباسی اظهار کرد: این حادثه سی آذر در ساعت 7:54 1 دقیقه رخ داده بود، ساختمان برای یک پیلوت و 2 طبقه از شهرداری مجوز داشته ولی اقدام به ساخت یک پیلوت با پنج طبقه کرده اند.

وی ادامه داد: برای رفع این حادثه پنج ایستگاه ما مستقیما وارد عمل شد و به 23 ایستگاه دیگر نیز فراخوان دادیم نیروهایشان آمدند، زمان تقریبی رسیدن به محل حادثه هفت دقیقه بود، متاسفانه به دلیل ترافیک و ازدحام بیش از چهار کیلومتر آتش نشانان مسیر را برای رسیدن به محل دویده بودند.

آتش پاد زبردست در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با اعلام مدیریت بحران استانداری، تمامی اکیپ های امدادی، هلال احمر، نیرو ی انتظامی، اورژانس و عوامل سپاه برای ایجاد نظم و انصباط در محل حادثه حضور یافتند و دستی و مکانیزه انجام گرفت و زمان شروع و اتمام عملیات در حدود 12 ساعت طول کشید، تعداد مصدوم این حادثه نیز 15 نفر و پنج فوتی اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش و جزییات حادثه ریزش ساختمان 5 طبقه تبریز

گزارش و جزییات حادثه ریزش ساختمان 5 طبقه تبریز