مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 08:002021-12-26ورزشي

مشکلات تیم خوشه طلایی با شعار حل نمی شود/ حمایت می خواهیم


مدیرعامل تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: مشکلات زیرساختی خوشه طلایی با شعار حل نمی شود از شروع فعالیت این تیم فقط شعار دادند اما خبری از حمایت نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین پرویزی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در مورد مشکلات زیرساختی و سلب میزبانی این تیم در لیگ دسته یک اظهار کرد: شهرستان ساوه استعدادهای ورزشی ورزشی بسیاری دارد و می تواند حرف اول را در کشور بزند همین دلایل باعث شد در طول 6 سال گذشته تیم خوشه طلایی بدون هیچ گونه حمایتی فعالیت فرهنگی ورزشی خود را ادامه دهد.

وی افزود: اهل حرف نیستیم و عمل می کنم اگر طی این مدت کسی بخواهد از لیگ سه به لیگ یک بیاید بیش از 300 میلیارد باید هزینه کند.

اما امروز این تیم در حال از بین رفتن است با شعار مشکل حل نمی شود از شروع فعالیت این تیم فقط شعار دادند اما خبری از حمایت نبود.

قطعاً اگر چنین تیمی در استان های دیگر بود به خوبی مورد حمایت بود اما اینجا خبری از حمایت نیست.

مدیرعامل تیم خوشه طلایی ساوه تصریح کرد: تابستان امسال قرار بود تیم به پاس همدان واگذار کنیم و کارهای آن نهایی هم انجام شد اما در آخرین لحظات پشیمان شدیم.

اگر این تیم تا به امروز پیش رفته بخاطر حمایت هواداران و دوستداران فوتبال است مردم شهر ساوه تعصب خاصی به این تیم دارند و ای کاش این تعصب در مسئولین هم نسبت به این تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات تیم خوشه طلایی با شعار حل نمی شود/ حمایت می خواهیم

مشکلات تیم خوشه طلایی با شعار حل نمی شود/ حمایت می خواهیم