مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:402021-12-26اقتصادي

زیرساخت های ورزش شهروندی همدان در حال نابودی است


زیرساخت های ورزش شهروندی با بی توجهی شورا و شهرداری همدان در حال نابودی است.

- با اشاره به نابودی زیرساخت های ورزش شهروندی اظهار داشت: زمین های که با صرف هزینه های چند صد میلیونی طی 2 سال گذشته در پارک های محلات ساخته شده با بی توجهی شورا و شهرداری همدان در حال نابودی است.

وی افزود: باید برای تعمیر و نگهداری زمین های داخل پارک ها برنامه ریزی و چاره ای اندیشیده شود تا بیش از این شاهد از دست رفتن سرمایه های مردم نباشیم.

رییس ورزش شهروندی همدان با اشاره بی تفاوتی به ورزش شهروندی گفت: پس از نابودی زمین الوند به خاطر ساخت مجموعه 36 هکتاری این بار شاهد نابودی زمین چیت سازیان هستیم که این زمین را سازمان میوه و تره بار برای ایجاد روز بازار گرفته است.

پناه آبادی خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی برای ارائه خدمات بهتر به 50 هزار نفر از شهروندان شهر همدان نیاز به زیرساخت های لازم را دارد.

وی با اشاره به نابودی 10 زمین خاکی ورزش شهروندی همدان بیان کرد: از 14 زمین خاکی که ما در شهر همدان داشتیم تنها 4 زمین باقی مانده زمین چیت سازیان، زمین پل هوایی، زمین حصار و دیزج که چند روز قبل شاهد نابودی زمین چیت سازیان هستیم.

رییس ورزش شهروندی عنوان کرد: بودجه ورزش شهروندی متأسفانه تحقق پیدا نکرده و شاهد بی توجهی به ورزش شهروندی شهرداری همدان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ورزش شهروندی همدان در حال نابودی است

زیرساخت های ورزش شهروندی همدان در حال نابودی است