مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 05:052021-12-26سياسي

اصفهان بیشترین میزان سرطان کودکان را در کشور دارد / نیازمند مشارکت خیرین هستیم


رییس مرکز فوق تخصصی کودکان امام حسین(ع) اصفهان با بیان اینکه در اصفهان بیشترین میزان سرطان کودکان در کشور را داریم، افزود: تقریباً روزی یک سرطان کودک عمل می کنیم و یک روز در میان سرطان خون در اصفهان داریم.

- ایسنا/اصفهان رییس مرکز فوق تخصصی کودکان امام حسین(ع) اصفهان با بیان اینکه در اصفهان بیشترین میزان سرطان کودکان در کشور را داریم، افزود: تقریباً روزی یک سرطان کودک عمل می کنیم و یک روز در میان سرطان خون در اصفهان داریم.

مهرداد معمارزاده در گفت وگو با ایسنا، از بیمارستان کودکان امام حسین(ع) به عنوان یک پروژه خیرساز یاد و اظهار کرد: حدود 30 سال قبل آیت الله فقیه ایمانی، ساخت این مجموعه را شروع کرد، اما سال ها متوقف بود، تا اینکه 11 سال پیش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصمیم گرفت این پروژه را دوباره فعال و به مرکز درمان کودکان تبدیل کند.

وی بابیان اینکه بیمارستان کودکان امام حسین(ع) اکنون بزرگ ترین بیمارستان خیرساز در حال احداث در کشور است، گفت: با تکمیل این پروژه یک بیمارستان 500 تخت خوابی برای کودکان خواهیم داشت که در هیچ کجای کشور وجود ندارد.

رییس بیمارستان امام حسین(ع) با اشاره به اینکه در حال حاضر 200 تخت برای کودکان داریم، یادآور شد: منصوری از خیرین سلامت شروع به احداث ساختمانی در کنار این بیمارستان کرد که حدود 76 درصد پیشرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان بیشترین میزان سرطان کودکان را در کشور دارد / نیازمند مشارکت خیرین هستیم

اصفهان بیشترین میزان سرطان کودکان را در کشور دارد / نیازمند مشارکت خیرین هستیم