مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 04:352021-12-26اقتصادي

شناسایی و تعیین تکلیف 10 هزار انشعاب غیرمجاز آب شرب در خوزستان


معاون درآمد و امور مشترکان شرکت آبفای خوزستان گفت: امسال تعداد 10 هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در شهرهای استان شناسایی، تعیین تکلیف و تبدیل به مجاز شد.

- محسن درفشان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در 9 ماهه نخست سال جاری تعداد 10 هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در شهرهای استان شناسایی، تعیین تکلیف و تبدیل به مجاز شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 167 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه انشعاب های غیرمجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب سبب بروز خسارت هایی به شبکه توزیع و تأسیسات شرکت آبفای خوزستان شده افزود: مصرف آب از انشعاب غیرمجاز به لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و این گونه انشعاب ها باعث اخلال در خدمات رسانی منظم و تضییع حقوق سایر مشترکان، آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی می شود.

معاون درآمد و امور مشترکان شرکت آبفای خوزستان با تاکید بر اینکه برداشت بی رویه باعث افت فشار آب در شبکه توزیع می شود، عنوان کرد: دارندگان انشعابات غیرمجاز، قبل از کشف انشعاب غیرمجاز توسط تیم های عملیاتی شرکت آبفای استان در شهرهای خوزستان با مراجعه به امور مشترکین ادارات آبفا در شهرهای استان و تشکیل پرونده نسبت به قانونی نمودن انشعاب اقدام کنند تا مشمول هزینه های گزاف نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و تعیین تکلیف 10 هزار انشعاب غیرمجاز آب شرب در خوزستان

شناسایی و تعیین تکلیف 10 هزار انشعاب غیرمجاز آب شرب در خوزستان