مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 21:502021-12-25سياسي

عراقی ها درحمایت از احداث بنای یادبود فرماندهان پیروزی تجمع کردند


منابع خبری از تجمع شمار زیادی از عراقی ها در بغداد در حمایت از احداث بنای یادبود شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس خبر دادند.

- ، روزنامه العربی الجدید از انجام تدابیر شدید امنیتی طی عصر شنبه در اطراف فرودگاه بین المللی بغداد در پی فراخوان گروه های مقاومت برای تجمع در محل شهادت فرماندهان پیروزی (شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس) خبر داد.

این روزنامه تدابیر امنیتی فوق را به فراخوان گروه های مقاومت برای تجمع در محل ترور شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سابق رییس هیات حشدشعبی مربوط دانست.

بر اساس این گزارش، معترضان عراقی تاکید کردند که در این تجمع نصب بنای یادبود شهیدان سلیمانی و المهندس در محل حمله آمریکا به خودروی آنها را که چند روز پیش به بهانه وجود زیرساخت های فرودگاه در این محل و عدم امکان احداث هرگونه تاسیسات در آن مورد مخالفت شهرداری هم قرار گرفته بود، خواستار خواهند شد.

العربی الجدید به نقل از منابع امنیتی که خواستند نامشان فاش نشود، گزارش داد که مراجع عالی امنیتی نسبت به تشدید تدابیر امنیتی در نزدیکی فرودگاه بغداد و مناطق پیرامون آن به منظور جلوگیری از اقدامات خشونت بار دستور داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقی ها درحمایت از احداث بنای یادبود فرماندهان پیروزی تجمع کردند

عراقی ها درحمایت از احداث بنای یادبود فرماندهان پیروزی تجمع کردند