مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 18:102021-12-25بين الملل

العامری: باقی ماندن حتی یک سرباز یا مستشار آمریکایی در عراق را قبول نمی کنیم


رییس ائتلاف الفتح با باقی ماندن نیروهای آمریکایی در عراق تحت پوشش آموزش و مشورت دهی به نیروهای عراقی اعلام مخالفت کرد.

- رییس ائتلاف الفتح با باقی ماندن نیروهای آمریکایی در عراق تحت پوشش آموزش و مشورت دهی به نیروهای عراقی اعلام مخالفت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، هادی العامری ، رییس ائتلاف الفتح در مراسم گرامیداشت قربانیان آزادسازی منطقه الضلوعیه در اردوگاه اشرف در دیالی گفت: ما صبر و تحمل زیادی برای خروج نیروهای بیگانه از عراق کردیم و با همه تعلل ها و وقت کشی ها با توافق خروج نیروهای رزمی آمریکایی از عراق در پایان سال جاری موافقت کردیم، این هدفی است که چانه زنی بر سر آن امکان پذیر نیست.

وی با تاکید بر اینکه حاکمیت ملی خط قرمز ماست، اظهار کرد: پیام من به نیروهای آمریکایی و دولت عراق واضح و روشن است، باید آنچه بر سر آن توافق کردید را با تمام شفافیت عملیاتی کنید، ما هیچ گونه فریبکاری، دور زدن توافق یا تغییر در مسؤولیت و نقش نیروها را قبول نخواهیم کرد، اگر نیروهای آمریکایی بخواهند در عراق باقی بمانند، باید تاوان این تصمیم اشتباه را بپذیرند.

رییس ائتلاف الفتح اظهار کرد: ما نمی پذیریم که حاکمیت عراق ناقص باشد، باقی ماندن حتی یک سرباز و یا نیروهای آموزش دهنده و مستشاری در پایگاه عین الاسد و یا الحریر مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العامری: باقی ماندن حتی یک سرباز یا مستشار آمریکایی در عراق را قبول نمی کنیم

العامری: باقی ماندن حتی یک سرباز یا مستشار آمریکایی در عراق را قبول نمی کنیم