مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 14:552021-12-25اقتصادي

تولیدکنندگان ما آگاهی کمی نسبت به بازارهای جهانی دارند


مدیر اجرایی کنسرسیوم صادراتی ایران- اورسیا گفت: توان صادراتی تولیدات ما پایین بوده و تنها بخشی از این مشکل به تحریم ها مربوط است.

تولیدکنندگان ما آگاهی کمی نسبت به بازارهای جهانی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امیر عباس افشار امین مدیر اجرایی کنسرسیوم صادراتی ایران- اورسیا در حاشیه نمایشگاه بین المللی مبلمان، اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف صادراتی ایجاد شده است اما سوال اصلی در این نمایشگاه این است که چند درصد از شرکت های حضور یافته در این نمایشگاه، به معنای واقعی، توان صادراتی یا تولید در حجم بالا را دارند و چند صد مهمان خارجی دعوت شده اند تا تقاضای بازارهای هدف را تحریک کنند؟ متاسفانه بسیاری از تولیدکنندگان مصنوعات چوبی و مبلمان در تامین مواد اولیه مشکل دارند و یا قیمت محصولشان بالاتر از قیمت در بازارهای جهانی است پس پیش از برگزاری این نمایشگاه باید توان تولید را ارتقا بخشیم.

وی افزود: وقتی نمایشگاه تخصصی صادراتی می گذاریم باید از تامین مواد اولیه تا تولید، توزیع داخلی و صادرات به نقطه مطلوب رسیده باشیم.

مدیر اجرایی کنسرسیوم صادراتی ایران- اورسیا گفت: آنچه امروز در بیشتر صنوف و صنایع با آن مواجه هستیم این است که توان صادراتی تولیدات ما پایین بوده و تنها بخشی از این مشکل به تحریم ها مربوط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان ما آگاهی کمی نسبت به بازارهای جهانی دارند

تولیدکنندگان ما آگاهی کمی نسبت به بازارهای جهانی دارند