مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 13:302021-12-25حوادث

انهدام 24 باند سرقت سیم و کابل برق در اصفهان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام 24 باند سرقت سیم و کابل برق و کشف 5 تُن سیم و کابل مسروقه در 9 ماهه امسال خبر داد.

- سرهنگ محمدرضا هاشمی فر در جلسه تعاملی با مدیران شرکت توزیع برق استان اصفهان که به منظور بررسی راهکارهای مقابله با سرقت سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو برگزار شد، اظهار کرد: در 9 ماهه امسال شاهد افزایش 21 درصدی کشف سرقت سیم و کابل برق بودیم، درحالی که قدرت کشف پلیس آگاهی استان اصفهان در این حوزه طی این مدت 6.

4 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه 75 درصد سرقت های سیم و کابل برق و تجهیزات انتقال نیرو در پنج شهرستان اصفهان، شهرضا، خمینی شهر، فلاورجان و لنجان اتفاق افتاده، از اقدامات کنترلی، نظارت های هوشمند و توسعه گشت های مشترک بین پلیس و اداره برق در این شهرستان ها خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان به انهدام 24 باند سرقت سیم و کابل برق در 9 ماهه سال جاری اشاره و اظهار کرد: در همین مدت بیش از 5 تُن سیم و کابل مسروقه نیز از مخفیگاه سارقان و مالخران کشف و به اداره برق تحویل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ هاشمی فر با بیان اینکه سرقت سیم برق باعث بروز مشکلات در سیستم توزیع برق رسانی به شهروندان می شود، گفت: از شهروندان انتظار داریم نسبت به اتفاقاتی که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 24 باند سرقت سیم و کابل برق در اصفهان

انهدام 24 باند سرقت سیم و کابل برق در اصفهان