مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 11:252021-12-25حوادث

انهدام 24 باند سرقت سیم و کابل برق در اصفهان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام 24 باند سرقت سیم و کابل برق و کشف پنج تن سیم و کابل مسروقه طی مدت 9 ماهه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی فردر جلسه تعاملی با مدیران شرکت توزیع برق استان اصفهان که به منظور بررسی راه کارهای مقابله با سرقت سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو برگزار شد گفت: در 9 ماهه امسال شاهد افزایش 21 درصدی کشف سرقت سیم و کابل برق بودیم که قدرت کشف پلیس آگاهی استان اصفهان هم در این حوزه طی این مدت 6/4 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه 75 درصد سرقت های سیم و کابل برق و تجهیزات انتقال نیرو در پنج شهرستان اصفهان، شهرضا، خمینی شهر، فلاورجان و لنجان صورت گرفته از اقدامات کنترلی، نظارت های هوشمند و توسعه گشت های مشترک بین پلیس و اداره برق در این شهرستان ها خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام 24 باند سرقت سیم و کابل برق در 9 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: در همین رابطه بیش از پنج تن سیم و کابل مسروقه نیز از مخفیگاه سارقان و مالخران کشف و به اداره برق تحویل شده است.

سرهنگ هاشمی فر، با بیان اینکه سرقت سیم برق باعث بروز مشکلات در سیستم توزیع برق رسانی به شهروندان می شود اظهار داشت: از شهروندان هم انتظار داریم نسبت به اتفاقاتی که در اطراف خود رخ می دهد حساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 24 باند سرقت سیم و کابل برق در اصفهان

انهدام 24 باند سرقت سیم و کابل برق در اصفهان